Czy wszechświat jest matematyką?
Nosorożec waży trzy tony, mucha pięć miligramów, a dorosły mężczyzna około 80 kg. Ale jaka jest całkowita waga wszystkich żywych istot na Ziemi? Nasz nowy naukowy serial dokumentalny zanurza się w sedno tajemnic nauki, szukając odpowiedzi na (prawie) wszystkie pytania.