42 - Odpowiedź na prawie wszystkoDlaczego myślimy, że natura jest za darmo?
Od dzieciństwa uczymy się dbać o przedmioty, które są dla nas ważne. Ale, co dziwne, nie dotyczy to natury. A przecież to ona jest dla nas najcenniejsza, bo to od niej zależy nasze przetrwanie. Czy byłoby inaczej, gdyby naturze nadano wartość rynkową?