Czy mamy czas na sny?
A Wy – ile czasu poświęcacie na sny? Z badań wynika, że przeciętnie jest to sześć lat naszego życia. Ale czym właściwie są sny? Nierealnymi wizjami, czy czymś więcej? Ilu i ile z nas wdraża w życie genialne pomysły, które pojawiają się w naszych głowach, gdy śpimy? I jakie są na to sposoby?