PsychoBugs
Niska samoocena prześladuje perfekcjonistów. W ich głowie zawsze odbija się echem komunikat, że nie jest, nie robi czegoś wystarczająco dobrze. Pandemia nie poprawiła ich sytuacji. Jednak są tacy, którym udaje się znaleźć wyjście z tej spirali.