Historia powieści graficznej5 min
W 1918 roku Frans Masereel opublikował "25 obrazów namiętności człowieka", co było rewolucją w formie i treści. W tamtych czasach historie obrazkowe były przeznaczone raczej dla dzieci. Od tamtego czasu komiksy dla dorosłych, zwane też "powieściami graficznymi" zdobyły ogromną popularność na całym świecie, a ich przekaz i kunszt graficzny doceniany jest zarówno przez publiczność, jak i przez artystów.