Białoruś, opozycja na emigracji13 min
W urodziny Alaksandra Łukaszenki, 30 sierpnia, jego 26-letnią dyktaturę zaniesiono tu do grobu. Przed ambasadą białoruską w Wilnie, opozycjonistów nie odstraszały nawet armatki wodne. Wielu i wiele z nich przyjechało na Litwę, by studiować w wolnym kraju. Niektórzy i niektóre pozostali.