Belarus: Opposition in Exile13 min
Opposition presidential candidate Sviatlana Tsikhanouskaya fled Minsk for Vilnius where she joins many opponents of the regime in the Lithuanian capital. Reporting also from the Lithuania-Belarus border villages where views are mixed on Lukashenko.