Streetphilosophy
Co by się stało, gdyby naszym życiem naprawdę rządziło siły nadprzyrodzone? Skąd bierze się chęć wielu ludzi do kontaktu z bogami, aniołami i najróżniejszymi energiami? W tym odcinku Jan szuka odpowiedzi na swoje metafizyczne wątpliwości.