Gajaland (4/4)
Po doniesieniach na temat guru Normana Williama, członkowie plemienia muszą stawić czoła kolejnej polarnej zimie. Poszukiwani przez rodziny i fińską policję starają się nadal utrzymać wspólnotę, jednak ich ludowi "Iriadamant" grozi wydalenie z Finlandii. Atakowane na wszystkich frontach, pozbawione zasobów i wstrząśnięte doniesieniami o dwulicowości swojego guru, Plemię zaczyna się rozpadać.