Gajaland (3/4)
Po pełnej wyzwań odysei "plemię" ostatecznie osiedla się na dalekiej północy Finlandii, gdzie w ekstremalnych warunkach chce spełnić swoje ekologiczne marzenie. Jednak nad Utopią nadal zbierają się ciemne chmury, a manipulacje ich guru popychają członków plemienia na skraj fizycznych i moralnych możliwości. Jak daleko się posuną, by ocalić "Gajaland"? Serial dokumentalny oparty na ekskluzywnych materiałach archiwalnych i poruszających świadectwach.