Niezależne!
Jak odwieść kobiety od tracenia pieniędzy i zdrowia na chirurgię plastyczną? Jak mam przekonać moją 70-letnią mamę, że może się podobać, zachowując naturalność, kiedy faceci jak Leonardo DiCaprio nigdy nie pokazują się z kobietą starszą niż 25-latka?