Bahamy: Lekcje z huraganu Dorian25 min
Dorian to najsilniejszy huragan, jaki dotknął Bahamy. We wrześniu 2019 roku przez trzy dni w wyspę uderzały 7-metrowe fale, a wiatr wiał z prędkością 350 km/h. Wichura zniszczyła około 13 000 domów i zabiły ok. 65 osób. Rezultat: ok. 4600 osób musiało zostać przesiedlonych, a setki z nich uważa się za zaginione.