Bahamas: Lessons of the Hurricane25 min
Hurricane Dorian devastated everything in its path in early September 2019 on the two northernmost islands of the Bahamas, Abaco and Grand Bahamas. The official toll is at 65, but hundreds of people remain missing. 4,600 people are homeless.