Co wolisz... (1/10)
Djeneba, pokłócona z macochą, znajduje schronienie u Shaï, swojej najlepszej przyjaciółki. Między rozmowami o seksie i improwizowanym kursie twerkowania, dziewczyny rozmawiają o fizycznych atutach, które ułatwiłyby im randkowanie.