...mieć duży tyłek czy cycki?
Na basenie czwórka przyjaciół rozmawia o najgorszych pracach na świecie, za które można dostać niewiarygodne pieniądze. Jednak dla dziewczyn jest coś ważniejszego niż wszystkie pieniądze na świecie.