...mieć duży tyłek czy cycki?
Widok dwóch całujących się dziewczyn mocno wpływa na czwórkę przyjaciół i rozpoczyna rozmowę o orientacji seksualnej. Djeneba zirytowana nietolerancją Shai, wychodzi z baru.