...mieć duży tyłek czy cycki?
Pod pretekstem zbiórki na fundację na rzecz „młodzieży” Shaï i Djeneba zbierają pieniądze od sąsiadów. Wszystko idzie dobrze, dopóki Shaï nie dopadają wyrzuty sumienia.