...mieć duży tyłek czy cycki?
Gorąca dyskusja o macierzyństwie ujawnia pierwsze różnice między przyjaciółkami. Ismael przerywa spór. Djeneba zaskoczona obserwują, jak między przyjaciółmi rodzi się flirt.