Ce ai prefera...(3/10)
O discuție despre posibilitatea de a avea sau nu un copil scoate la iveală primele diferențe dintre fete. Ismael intervine și face pe arbitrul. Djeneba asistă uimită la un joc de seducție între cei doi prieteni ai săi.