Ce ai prefera... (6/10)
În timpul unei ieșiri la piscină, grupul de prieteni se gândește la cele mai rele slujbe pe care ar fi dispuși să le facă în schimbul unui salariu astronomic. La început, Shai și Djeneba sunt de acord să pună împlinirea personală înaintea banilor, dar nu își pun aceleași limite...