Ce ai prefera... (1/10)
Certată cu mama vitregă, Djeneba fuge la Shaï acasă, cea mai bună prietenă a sa. Printre întrebări despre sexualitate și cursuri improvizate de twerking, ele își dezbat atuurile fizice și se bucură de timpul petrecut împreună.