To jest ciało moje
Kolektyw europejskich artystek prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki metraż z polską aktorką Agnieszką Żulewską, oparty na oryginalnym tekście polskiej pisarki Grażyny Plebanek.