Płonę
Kolektyw europejskich artystek prezentuje dwadzieścia cztery filmy krótkometrażowe inspirowane prawdziwymi wydarzeniami i zaangażowane w eliminację przemocy wobec kobiet. W tym odcinku krótki film z udziałem siostry Carli Bruni, Valerii Bruni Tedeschi, oparty na oryginalnym tekście Ersi Sotiropoulos.