Drżyjcie! Czarownice wracają!6 min
Gdy myślimy o wiedźmach, do głowy przychodzą postaci z dzieciństwa. Towarzyszyły nam w młodości, pojawiały się w koszmarach. Zapomnijcie o krzywym nosie, brodawce i miotle. Bronią nowych wiedźm są media społecznościowe, aktywizm polityczny i sztuka. Nowy ruch, niekoniecznie brany na poważnie, skrywa feministyczne zaangażowanie polityczne. Dlaczego wiedźmy stały się symbolem emancypacji kobiet? Czyimi są spadkobierczyniami? Drżyjcie! Wiedźmy powracają!