Letraset, punkowa typografia6 min
Wystarczy kartka papieru, Letraset, długopis i drapiemy! W mgnieniu oka mamy profesjonalne czcionki. Dlaczego Letraset stało się narzędziem pokolenia DIY? I jak kalkomanie stały się punkowe?