Dopamina: Snapchat
Snapchat może wciągać - nieustannie oferuje nam nowe filtry i sprawia, ze chcemy wysyłać znajomym coraz więcej snapów. Aplikacja oparta jest na mechanizmie pozornej interakcji społecznej, w ramach której gdy wysyłamy snapy, czujemy, że dajemy komuś podarunki.