Czarno-Biało
Od czasu wyboru Donalda Trumpa na prezydenta USA zauważa się wzrost zbrodni na tle nienawiści. Karen Wortham jest przekonana, że jej prezydent ponosi za to częściową odpowiedzialność. W Savannach, w stanie Georgia, można przywołać liczne odniesienia do zachowań z czasów niewolnictwa.