Alaska i czarne złoto
Większość mieszkańców Alaski popiera plan Donalda Trumpa dotyczący zwiększenia wydobycia ropy naftowej i gazu z chronionych obecnie terenów Arktyki. Dla rybaka RJ Kopchaka, jest to wręcz niewyobrażalny plan. Żyje on w małym miasteczku Cordova, blisko miejsca największej ekologicznej katastrofy w historii.