Bóg przeciwko samobójstwu
Każdego dnia w Stanach Zjednoczonych średnio 121 osób popełnia samobójstwo. W południowej Dakocie liczba samobójstw wśród nastolatków jest tak wysoka, że mówi się wręcz o "epidemii". Tamtejszy pastor widzi jedno rozwiązanie: nawrócenie i wiarę w Boga.