W służbie Państwu
Choć Donald Trump zwiększył budżet na armię amerykańską, nie ma to wpływu na poprawę sytuacji ekonomicznej weteranów wojennych. Kelly Winshurt i jej mąż nie dostają żadnej renty za ich lata spędzone w wojsku. Mimo to chcą walczyć o swoje.