Nastolatek u władzy
Jack Bergeson w wieku 17-tu lat startuje w wyborach na gubernatora Kansas. W stanie, w którym nie ma minimalnego wieku dla kandydatów, licealista próbuje swoich sił w wyborach wewnętrznych Partii Demokratów, konkurując z dalece bardziej doświadczonymi politykami. Wyzwanie jest o tyle trudniejsze, że Kansas zawsze popierało Republikanów.