Trump i pokojówki
Rezerwat Indian "The Pine Ridge" w południowej Dakocie jest jedną z najbiedniejszych części Ameryki. Ponad 20 000 rdzennych Amerykanów żyje tu na bezrobociu. Darlene High Hawk znalazła pracę jako pokojówka w jedynym motelu w okolicy. Choć nie wierzy w politykę, wciąż ma nadzieję, że Waszyngton zapewni lepsze perspektywy życia i rozwoju młodszym pokoleniom Indian.