Alaska i Korea Północna
Oddalona od Korei Północnej jedynie o 5000 km Alaska, coraz bardziej obawia się ataku nuklearnego ze strony Pyongyangu. Eric Hecker, hydraulik w Anchorage przygotowuje się do potencjalnego kataklizmu. Wraz z lokalną milicją i ponad setką aktywistów stara się przewidzieć i zapobiec niebezpieczeństwom.