Kowboj pod ścianą
Donald Trump obiecał wyborcom zbudować mur na granicy z Meksykiem, aby powstrzymać nielegalną imigrację. Farmer Jim Chilton chciał tego od lat. Oskarża on meksykański kartel Sinaloa o przerzucanie przez jego ziemie tysięcy imigrantów i ton nielegalnej marihuany do USA.