A Cowboy by Trump's Wall
Donald Trump promised to build a wall on the Mexican border to stop illegal immigration. Farmer Jim Chilton has wanted this for years. He accuses the Mexican Sinaloa cartel of sending over thousands of migrants carrying tonnes of marijuana into the US over his land adjacent to the border.