Trump and the Maid
The Pine Ridge Indian Reserve in South Dakota is one of the poorest in the USA where most of the 20,000 native-American inhabitants are unemployed. Darlene High Hawk found a job as a cleaner in the only motel in the area. She is disillusioned by politics but hopes that Washington provides opportunities for young people.