Alaska and Dirty Oil
Most Alaskans support Donald Trump’s plan to increase oil and gas production in areas of the Arctic currently protected. For the fisherman RJ Kopchak this is unthinkable. He lives in the small town of Cordova close to the site of the one of the worst environmental disasters in history.