Wielkie mity - Iliada (4/10)
Menelaos, mąż Heleny i Parys, jej kochanek, stają do pojedynku. Dzięki boskiej interwencji Afrodyty, Parys unika pewnej śmierci. Mimo zakazów Zeusa, bogowie mieszają się w wojnę.