Marile mituri - Iliada (4/10)
Această serie documentară dedicată Greciei antice șiRăzboiului Troian ne poartă pe urmele lui Homer pentru a face cunoștință cu eroii și zeii mitologiei grecești. În acest episod, Menelaos, soțul Helenei, și Paris, iubitul acesteia, se înfruntă într-un duel.