Great Myths - The Iliad (4/10)
Telling the story of Homer’s Iliad, the epic poem of Ancient Greece recounts the Trojan War with its mortal heroes and meddling gods. In this episode Helen’s husband Menelaus and her lover Paris face each other in a duel.