Włochy: Amatrice w rozsypce25 min
Setki tysięcy ton gruzu nadal leży w regionie Amatrice w środkowych Włoszech, rok po niszczycielskim trzęsieniu ziemi z 24 sierpnia 2016 roku, które spowodowało śmierć prawie 300 osób. Ci, którzy przeżyli wciąż w większości oczekują w namiotach. Do tej pory dostarczono jedynie 500 domów zastępczych – potrzeba jeszcze ok 3800.