Re: - Wiedeń: kawiarnia przeciw samotnościARTE Reportage
W Demokratycznej Republice Konga wojna o zasoby naturalne pociągnęła za sobą miliony ofiar. Prowincja Kiwu na północy kraju jest najlepszym przykładem wzajemnej zależności pomiędzy człowiekiem a naturą.