Congo: Gorillas in Danger34 min
When people depend on natural resources to survive, it's difficult for them to also respect the needs of other species that share that ecosystem. So the administrators of the Virunga National Park in the DRC have launched a project to show locals how they can live peacefully and prosperously alongside the native gorillas. Everybody wins.