Art of Gaming
W grach często chodzi o rywalizację. Dlaczego zależy nam na wygranej? Dlaczego rywalizacja z prawdziwym przeciwnikiem daje więcej radości niż ta z komputerem? Sprawdzamy na przykładach Ponga (1972), Gang Beasts (2017), Super Street Fightera (1993), Distance (2014), Inversus (2016) oraz Counter Strike’a: Global Offensive (2012)