Art of Gaming
Misje są kluczowym elementem narracji od starożytnych mitów po powieści fantasy. W grach zadania stają się sposobem sprawdzenia gracza, wywołania w nim emocji i przywiązania do postaci. Trinity spotkała się z autorem powieści science fiction Lionelem Devoustem, by przedyskutować znaczenie zadaniowości gier na porzykładach Zeldy, Wiedźmina oraz EVE Online.