The Ruhr Museum and The Third Room unite the past, present and future at the UNESCO World Heritage former Zollverein mining complex for Stone Techno Festival. Sitting at the crossroads of science, contemporary music and the museum experience, this forward-thinking and multidisciplinary event reflects the push for transformation and renovation in the Ruhr region of western Germany.