Growing Authoritarianism in Kyrgyzstan25 min
For a long time, Kyrgyzstan was considered an island of freedom and democracy in Central Asia, surrounded by authoritarian nations. But recently the post-soviet state has begun to resemble its neighbours… This reportage meets local people in Kyrgyzstan who still protest bravely.