Kârgâzstan: democrația confiscată25 min
Multă vreme, Kârgâzstan a fost considerat o insulă a libertății și democrației în Asia Centrală, înconjurată de națiuni autoritare. Recent însă, statul post-sovietic a început să semene cu vecinii săi... Acest reportaj prezintă localnici kârgâzi care încă protestează cu mult curaj.