Kirgistan: skradziona demokracja25 min
Kirgistan, przez lata nazywany „wyspą demokracji” Azji Centralnej, przechodzi autorytarną przemianę. Z obawą o przyszłość Jama Bekten organizuje być może ostatnią demonstrację w obronie praw kobiet. 8 marca na ulicach pojawia się zaledwie garstka osób. Nowe władze ograniczają swobody obywatelskie, podążając śladem modelu rządów znanego z Rosji. Reportaż z lektorem.