Last Man Standing
Suge Knight, the former CEO of legendary rap label Death Row Records is currently serving a 28-year prison sentence for manslaughter. This documentary looks at how Los Angeles gang culture came to dominate how the label was run and how it was this world that cost the lives of two of the biggest names in US rap: Tupac Shakur and Biggie Smalls.